mosentattoo

Alla inlägg under mars 2012

Av Måns - 11 mars 2012 22:58

Hejhej!


Igår blev jag klar med rummet och oj vad det blev awesome!!

Nu har jag hamnat i en köpmani med tanke på att jag vet att jag kommer få pengar...

Jag tänkte att jag skulle köpa till en början:

  • Dator (vet dock inte vilken ännu)
  • Systemkamera (Canon Eos 550 lutar det åt)
  • Trådlöst tagentbord + trådlös mus (Passar bäst nu när jag kopplar in datorn till tvn)

Helst skulle jag behöva skaffa mig en systemkamera tills på fredag när jag sticker till Skottland men vågar nog inte öppna ett konto på Media Markt ännu eftersom jag inte vet om jag får min lön den 25 det kan vara så att jag får den den 25 april istället och då sitter jag där med en räkning som jag inte kan betala.. Det kommer jag ändå ha för gymmet dras i slutet av varje månad så då hoppas jag att jag får lönen den 25 (eller aa den 23:de haha).. För om jag får den den 25 så har jag ju råd med Södertälje resan också!! :D


Nu ska jag sjunka ner i sängen med lite musik i lurarna och låta kvällstankarna få sjunga mig till sömns!

Ha de gött!


Av Måns - 10 mars 2012 13:24

Hello på er!


Dålig uppdatering, jag vet, men har varit så sjukt trött efter jobbet nu dessa två dagar!

Tanken var att gå till RIK igår men det blev film och tjockis kväll istället!


Om en vecka är jag i Skottland!!! Fan vad jag har saknat det landet! Det är ett riktigt mysigt och gött land.. Förhoppningsvis träffar man sina kompisar som man lärde känna 2009! Åker kl 14.00 på fredag och kommer hem 12.00 på måndag! Ska ta så många bilder som det går så kommer det en bildbomb på måndag!

Nu ska jag fika lite med mina föräldrar och sen ska jag fixa i rummet... Funderar på att möblera om men vettefan hur jag ska ha det...


Aja, hörs senare!

Ha de gött! 

Av Måns - 7 mars 2012 23:07

Hej på er!


Blir inget långt inlägg för måste sova, ska gå upp 05.15 imon!

Det snackas om en långkörning till Kalmar imon, man kan ju alltid hoppas att man får följa med på den, många timmar i lastbilen och lätt jobb, haha!

Snacka om att jag har börjat planera, HAHAHA! Det är planer hit och dit och det känns som folk i min omgivning börjar bli trött på mig men det är alltid bra o ha en plan, haha!

Den planen jag kommer hålla mig till är den att jag ska betala 5000:- hemma, spara 5000:- varje månad, slita de resterande pengar med hälsan... Söka lägenhet och få en! Skaffa en liten hundvalp för de sparade pengar och allt tillbehör, det resterande pengar på sparkontot går till hemtillbehör! När jag skaffat hundvalpen, DÅ kan jag ta semester i 5 veckor så jag kan tillbringa tid med den!

Detta är den planen jag kommer hålla mig till framöver.. Vill man starta något bra och nytt så måste man kämpa för det!


Nä nu får jag lägga mig!

Ha det så gött så hörs vi imon!

Av Måns - 6 mars 2012 21:15

Hellå på er!


Igår bestämde jag mig och det blev jobbet!

Känner att det är det som känns bäst för mig! Så jag åkte till skolan idag för att fixa allt men min mentor visste inte hur jag skulle gå tillväga så han ska ordna ett möte mellan mig, han, min andra mentor och rektorn! Men jag kommer inte gå till skolan något mer! Börjar jobbet på torsdag!


Just nu sitter jag o lyssnar på musik och kollar på den nya serien Erik o Mackan knäcker den manilga koden! Snart börjar Big Brother yaay!

Imon blir det till att ta det lugnt och fixa lite i rummet och kanske kolla på blåvitts träning! Sen kanske jag ska hjälpa min mor att tvätta i tvättstugan!


Ha det gött sålänge så skriver jag ett inlägg senare!


Av Måns - 4 mars 2012 17:27

Hej på er!


Jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag vill göra.

Men funderar på om jag ska gå till skolan imon, försöka snacka med SYV ta med en utskrivningslapp med hem och fortsätta tänka på det.. men chefen på det jobbet behöver ett svar ganska snart!

FAAAAAAAN!


Jag orkar inte skriva något speciellt idag..

Vi hörs!

Av Måns - 4 mars 2012 00:40

...där ute finns en värld av långa nätter!


Hallå på er!


Nu känner jag mig mer på topp! Kom precis hem efter att ha varit ute och härjat med Axel och Amanda! Riktigt goa är dom båda två!

Nu blev jag uppiggad och mer uppåt! Kände att jag hamna i en jävla svacka efter jag hade kommit hem från matchen förut med tanke på det jag skrev i förra inlägget om jobbet och skolan...

Jag vet dock inte fortfarande hur jag vill göra eller kommer göra med det suger så jävla mycket att bara skita i skolan och ta jobbet istället!


Nu sitter jag här och lyssnar på lite Håkan, Melissa, Larsa och Moa Lignell!

 

"Har sett på moln från båda sidor nu

från in och ut o ändå ser jag nu

bara molnillusioner

O nu minns jag

har aldrig förstått mig på moln

inte det minsta"

"I was dreaming of the past
And my heart was beating fast

I began to lose control
I began to lose control
I didn't mean to hurt you
I'm sorry that I made you cry
Oh no, I didn't mean to hurt you
I'm just a jealous guy"

"Vad jag bryr mig om nu

är att du kommer nära mig

även om det är försent att älska dig

Vad jag bryr mig om nu

e att från samma säng

lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu

e att få ut dig ur skallen

e att aldrig dela hjärtat för kärlek igen

den tar slut från kyss till kyss

Vad jag bryr mig om nu

är att aldrig ge

hjärtat rakt ut"

 






Av Måns - 3 mars 2012 18:48

Hej på er!


Blåvitt spelade idag och vi krossade Lilleström med 3-0! Vi är ännu obesegrade 2012 och så kommer det att få förbli ett bra tag till!


Alla snackar om den här våren som har kommiyt.. vadå vår?? På min balkong har det varit sommar!

 

Jävligt gött att sitta ute i solen och lyssna på Håkan och röka några cigaretter! Bara kunna släppa alla jävla tankar!


Igår fick jag reda på att jag kunde få en fastanställning på ICM med en månadsinkomst som är 18 gånger större än vad jag har idag... Känns jävligt jobbigt att dom inte kan hålla platsen tills jag slutat skolan! Detta är en jävla möjlighet dels för att jag får ett jobb som jag kan trivas med eftersom att jag ändå inte vill jobba med något som hör till min linje.. Sen även att jag tjänar rätt mycket och sen att dom kan hjälpa mig med lastbilskort...

Tanken att lägga av och gå till skolan har ju slagit mig.. FÅR PANIK!!!

Skulle egentligen dragit ner till RIK nu och träffat Rodde men han skulle tydligen till Rävekärr och spela kort.. Det blir till att sitta hemma och rulla tummarna och slåss med tankarna!


Kanske skriver senare!

Ha det gött!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards