mosentattoo

Alla inlägg under april 2012

Av Måns - 22 april 2012 21:07

Hallå på er!


Nu va det ett jävla bra tag sedan.. Jag ber om ursäkt för detta men haft mycket för mig och har varit så jävla trött när jag kommit hem från jobbet..

Nu är jag back in buisness igen!


Mycket har hänt och i en kort sammanfattning säger jag bara såhär:

- Blåvitt har börjat, inte gått så bra men livet är igång igen!

- Jag har varit i Skottland och Tyskland, för att kolla in bilder från Tyskland så kan ni besöka min underbara vän Ewes blogg på: http://eestjernbrg.devote.se/

- Jobbat, jobbat, jobbat, jobbat!

- Varit ute, mer om det senare!

- Tatuerat!


Idag har jag bara tagit det lugnt efter två intensiva kvällar!

I fredags fyllde jag år och var ute med några kompisar och ojojoj vad jag mådde igår.. Som man bäddar får man ligga.. Igår var jag och Ewe ute och fira min födelsedag och ojojoj vad man mådde.. haha!

Den här veckan kommer bli awesome!! Får lönen på onsdag och i och med det så blir det en ny tatuering, den här gången på en studio, utgång på lördag med massa!

På fredag så kommer jag bli extra lycklig när jag får träffa en skit go person, längtar efter att få träffa dig!

Nu måste jag snart sova, ska upp o jobba imon och efter det är det blåvitt mot BK Röva som väntar!


Ha det gött alla!


Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards