mosentattoo

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

'Båda sidor

Av Måns - 11 december 2012 23:59

"Kom sommarnätter under stjärnor kom, med ensamheter dagen om
och om du behöver den finns aldrig gryningen har sett hur kärlek vunnit.
Försvunnit och förlorat, och du lämnar de skrattande när du gått
och om du brydde dig säg inte till nån ge inte bort dig själv.

Jag har sett kärlek från båda sidor nu,
från och ge och ta och ändå ser jag bara kärleksillusioner
och nu minns jag jag förstår inte kärlek, inte det minsta."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måns - 10 januari 2013 01:05

Hej på er!!   Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera.. Har inte riktigt haft orken, det har varit rätt mycket de senaste och runt nyår med tankar o så.. På nyår så tänker i alla fall jag igenom året som gått och när jag tänkte tillbaka på 2...

Av Måns - 8 januari 2013 20:07


Du säger att kärleken aldrig var till för digAtt du aldrig känt vinden högt över trädtoppen Säger att den delar sig vid kinden och blir hel igen bakom digOch varje moln är trasigtdu räknar allt sorgligt natten långoch hon du älskade en gång, och ...

Av Måns - 20 december 2012 00:52

Hallå på er! Idag har de inte hänt så värst mycket, mest varit irritera över det som händer i min fina stad.. Aja, hoppas detta får ett slut snart o skicka hem dom idioterna som brände svenska flaggan! De e en skam att dom ens får leva i Sverig...

Av Måns - 17 december 2012 12:13

Hallå! Dålig update de senaste! Men har inte haft nån riktig ork.. I lördags va ja ute, skit skoj! Blev lämnad helt ensam menmen haha! Träffa nya goa människor, hoppas få träffa dessa igen! Nu sitter ja o Ewe på gymmet o kör efter vår lilla "...

Av Måns - 13 december 2012 13:25

Hallå på er! Vaknade för en stund sen o har precis käkat vörtbröd med julskinka till frukost! Alla håller på me Lucia idag men ja säger glad 1312 på er! (1.3.1.2=A.C.A.B=All cops are bastards) Hoppas ni får en bra dag iallafall! Senare ko...

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards