mosentattoo

Alla inlägg under september 2012

...

Av Måns - 22 september 2012 14:09

Hej!
Tänkte bara säga varför det inte har blivit så många inlägg det senaste och det är för att jag har så jävla mycket i huvudet nu för tiden så jag tar en paus och försöker få iordning på mig själv!
Jag hör av mig!

Av Måns - 20 september 2012 09:06

Hallå!
Sitter på bussen på väg ifrån Korsvägen där jag lämnat av min underbaring, det blev så att hon sov hos mig inatt också!<3
Känner att jag verkligen måste få ett jobb snart innan jag flippar över och Gud vet vad som händer!!
Måste komma igång och tjäna lite pengar, det här funkar inte! Ska söka så jävla mycket jobb nu!

Ha det gött så hörs vi säkert under dagen! :)

Av Måns - 19 september 2012 13:43

Hallå på er!
Igår mötte jag upp mitt hjärta tidigt för vi båda skulle till läkaren, hon för hennes förkylning och jag för mina bröstsmärtor! Jag fick som svar att jag skulle hem och knapra smärtstillande...
Sen så åkte vi hem och tog det bara lugnt och jag jailbreaka min iPhone så nu ska jag bara lista ut alla olika grejer haha!
Imorse var jag och lämna av älsklingen som varje onsdag!
Kom att tänka på att snart är det inte långt kvar till jag, min älskling och mina föräldrar åker till Danmark och firar mina föräldrars 32 åriga bröllopsdag och våran 6 månadersdag!<3

Ha det bra så hörs vi ikväll!

Av Måns - 17 september 2012 13:18

Hallå på er!!
Längesen sedan senaste inlägget, har inte haft tid eller orken om jag ska va ärlig..
Just lämnat av älsklingen som är lite sjuk så sitter på pendeln på väg hem nu!
Det enda som hänt e la att jag har haft en liten spelning på en närkrog i Mölndal och sen att vi slog bönderna igår med 2-1!!!
Nu när jag kommer hem så ska jag städa lite, ringa några samtal och sen åka iväg och köpa nya skor!

Vi hörs under dagen!
Ha de gött :)

Av Måns - 10 september 2012 22:43

Hej på er!
Har inte blivit något idag, men det har inte hänt så mycket om jag ska va ärlig!
Imon ska jag möta upp mitt hjärta och ta med henne hem som varje tisdag!<3
Vi hörs mer imon!
Godnatt!!

Av Måns - 9 september 2012 14:20

Eller aa, god vet jag inte! Det enda positiva va att jag fick vakna brevid min fina! Sen att det är söndag, det tillhör la det negativa! ;)
Nu blir det till att försöka gadda min älskling om hon klarar av det dvs ;)
Bild kommer upp senare!
Vi hörs!

Av Måns - 8 september 2012 17:50

Nu är vi på väg hem till mig och äntligen får jag känna min älsklings närhet när jag ska sova! <3
Hoppas ni får en underbar lördag!

Av Måns - 8 september 2012 11:20

Godmorgon!
Sitter just nu på bussen på väg till min älskling! Det är galet hur mycket man kan sakna någon!
Blir en mysdag och förhoppningsvis ikväll också men vi får se!
Idag känns det bättre! Var på intervjun igår och dom skulle höra av sig om dom får en tjänst ledig hos någon kund!
Sitter och lyssnar på Håkan och undrar egentligen när man får se han igen, snart ett år sedan sist! Spelningen på Liseberg var en av dom bästa förra året, men den dom va bäst utan tvekan var den på Slottskogsvallen, en dag jag aldrig glömmer!
Ha det gött så hörs vi under dagen!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards