mosentattoo

Alla inlägg under augusti 2012

Av Måns - 31 augusti 2012 23:37

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Själv är det bra!
Det har varit en jobbig dag idag men allt har löst sig och jag kan bara säga att om man pratar ut om saker med lugn ton istället för att man skriker och gapar på varandra så går det alltid bättre!
Jag och älsklingen var ute på en promenad förut för att samla våra tankar lite! Jag måste bara säga att jag älskar verkligen dig hjärtat!!
Jag vet att vi har åkt en jävla berg och dalbana den senaste tiden med diskussioner som gått upp och ner, hit och dit! Men jag är så jävla glad att få kalla mig din, du är mitt allt! <3
Jag önskar ibland att man kan spola fram tiden lite så vi hitta på allt det vi vill, när vi båda tjänar pengar och vi börjar bygga upp det vi kallar vår framtid!
Många säger kanske att det har gått för kort tid att tänka på framtiden redan men sen den dagen du tog min hand för första gången så har jag vetat att det är dig jag väntat på! <3
Jag älskar dig mitt hjärta, glöm aldrig det!! <3

Nu säger jag godnatt, ska vända mig om nu och hålla om min fina som redan sussar gott :)
(Se, det blev ett inlägg idag också haha) Imon skriver jag mer!
Ha det gott sålänge och godnatt på er!

Av Måns - 30 augusti 2012 23:17

Tänkte bara visa vad jag funderar på att göra imon!
Fixa den första och sen lägga till en blåsippa och en vikinga dödskalle:

Av Måns - 30 augusti 2012 22:38

Hej på er!
Nu var det ett tag sen........ IGEN!
Men nu har jag en lösning på det här.. Jag kommer sätta en påminnelse varje kväll att jag ska skriva ett inlägg!
Det blir dock inget långt inlägg idag för jag mår inte så jävla bra psykiskt men imon lovar jag att det blir ett långt sådant!!
Hoppas allt går bra med er få som läser ;)

Godnatt med er så hörs vi imon!!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards