mosentattoo

Alla inlägg under juli 2012

Av Måns - 12 juli 2012 12:30

Hallå på er!

Nu sitter jag på bussen påväg hem ifrån Kungälv där jag har varit hemma hos älsklingens mormor och hämtat lite kläder. Nu ska jag hem, äta och fixa det sista i rummet innan hjärtat kommer!
Funderar på att gadda mig senare idag och om jag känner mig rätt så blir det en haha!
Bild kommer ikväll isf!
Ha en jätte bra dag!

Av Måns - 11 juli 2012 21:40

Hallå på er!

Blev inget inlägg igår för bytte rum! Började kl 12 på förmiddagen och var klar för igår runt 12 på natten!
Idag har jag försökt bli klar men har inte haft någon lust..
Mycket som går i huvudet dessa dagar men förhoppningsvis blir det bättre imon när hjärtat kommer ifrån Gotland.
Nu ska jag lägga mig framför en go film och äta lite godis!
Ha det gött alla!!

Av Måns - 9 juli 2012 22:16

Hallå på er!

Nu har jag varit riktigt dålig.. men nu ska det fan i mig bli en nystart!!
Så vad har hänt sen senast??
- Det har varit en del blåvitt, fast det är ju inget att tala om..
- Sa upp mig på ICM och jobbar nu för en annan flyttfirma och på VTD!
- Det viktigaste.. jag har skaffat mig en underbar flickvän och tillbringat så mycket som möjligt av min lediga tid med henne! Hon är min ögonsten!<3

Just idag blir det inte mycket längre inlägg för är jävligt trött/sur/ledsen..
Men ha det gött så hörs vi imon!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards