mosentattoo

Alla inlägg under oktober 2012

Av Måns - 14 oktober 2012 14:41

Hallå!

Nu sitter jag på bussen på väg hem från mitt hjärta.. <3
Seg morgon och förmiddag, har bara sovit nästan!
Jag blev nästan lite kär i en av kattungarna som finns hemma hos min flickvän igår, den bet och slicka mig i örat hela tiden haha!
När jag kommer hem ska jag säkert fixa i mitt rum.
Vi hörs mer sen!
Ha de gött!

Av Måns - 13 oktober 2012 21:35

Hello!


Just nu sitter jag hos min älskling och vi ska snart lägga oss och mysa och sova i sängen! <3

Det har varit mycket nu det senaste.. Min älskling har haft mycket i huvudet och jag har haft mycket i huvudet och när jag vet att min älskade inte mår så jävla bra så mår inte jag heller så bra.. Men nu är det tid för att ändra allt det där!

Det är sjukt hur mycket man längtar till att få åka bort två nätter till Danmark och om man längtar så här mycket kan man förstå att man behöver ta en paus ifrån allting!


Jag står med ett dilemma och det är om man ska ta jobbet i Norge eller inte.. Jag har gjort en liten lista med saker jag kommit på en så länge vad jag tycker är positivt och vad som är negativt.


Positivt: Goa pengar, ha möjlighet att starta upp ett liv på en gång när man kommer hem, erfarenhet!


Negativt: Vara ifrån min älskling (visst vi kommer träffas på helger men just kontakten), dålig bostad, orsäker på om jobber är bra eller dåligt för mig, flytta ifrån Mölndal och Götet, ger ingen möjlighet att starta upp ett liv här och nu.


När jag säger starta upp ett liv så menar jag att skaffa körkort, bil, lägenhet, etc..

Detta är något jag tänker på och kommer tänka på länge, länge!

Jag går hos en jobbcoach nu och har hört att det har blivit enklare att få ett jobb då, så får hoppas på att jag får ett välbetalt fast jobb så jag kan stanna här jag hör hemma!


Nä nu har jag la pratat tillräckligt haha!

Jag kommer börja så smått nu att blogga så håll utkik efter ett nytt inlägg!

Ha det gött sålänge!   

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards