mosentattoo

Alla inlägg under november 2012

Av Måns - 30 november 2012 02:12

Hallå på er!

Gissa vad?! Jag kan inte sova! Sitter på balkongen nu o tar mig en cigg sen får jag fortsätta försöka sova haha!
Inte mycket som hänt idag, de får börja hända lite saker på dagarna tycker jag!
Tycker de e lite läskigt.. Känns som om någon iaktar mig och nu hörde jag någon som lät som "Chrille"... Fyfan asså!
Aja, sånt kan hända också!
Vi hörs imon eller senare idag e de ju ;)

Av Måns - 29 november 2012 13:40

Godmorgon.. Eller nåt haha!

Somna tillslut inatt o sova extra länge idag! Just nu kollar jag på Simpsons men ska käka något snart o sen gå ner till garaget o städa lite som ja lovat min far!
Vi hörs under dagen!

Av Måns - 29 november 2012 00:08

Hej på er!

Har inte hänt så mycket idag.. Som ni vet så va jag på jobbcoachning på morgonen, sen har jag legat o kollat på Criminal Minds, hjälpt mina föräldrar att göra räkningarna, varit i kyrkan och sen ännu mera Criminal Minds!
Imon händer ingenting som jag vet just nu, blir förhoppningsvis gym! Blev inget idag eftersom jag har mått illa och varit yr för att jag sovit för lite...
Hoppas det blir mer inatt!
Vi hörs imon!
Godnatt med er!

Av Måns - 28 november 2012 09:51

Hello på er!

Sitter på vagnen påväg hem efter jobbcoachningen! Gôr snäll coach har man iaf, hade de inte varit för henne så hade jag nog skitigt i de för längesen!
Nu när jag kommer hem blir de till att vila för fick bara en halvtimmes sömn inatt.. funderar starkt på att gå till läkarn o försöka få ut något för det här blir bara värre o värre!!
Vi hörs under dagen!

Av Måns - 28 november 2012 01:57

Väntar på att Mr Blund ska komma o besöka mig men icke...!

Av Måns - 27 november 2012 23:43

Hallå!

Många tankar såhär på kvällen.. Vissa trevliga, andra otrevliga o vissa jätte otrevliga! Menmen, försöker bota det med lite HIMYM!
Imon ska jag upp rätt så tidigt för att dra mig mot min jobbcoach!
Vi hörs av!

Av Måns - 27 november 2012 17:13

Hej på er!

Hoppas allt e bra!
Det första jag gjorde när jag vakna idag va att gå till bussen o åkte med min fina vän till Frölunda Torg där hon köpte lite julklappar o så :)
Kom hem för en stund sen o känner mig så jävla rastlös.. aja får ta ut all min energi på gymmet sen haha!
Jag o Ewe kom på att vi får köra mer kondition om vi ska bli av med dom extra kilona som vi har haha istället för att köra styrka hela tiden!
Vi hörs senare idag!

Av Måns - 26 november 2012 22:26

.. How I met your mother!
Ligger o nördar det hela tiden! O hur grym e inte Barney?
Haha va bara tvungen o beställa hem två böcker, "The Playbook" och "The bro code"!
Hoppas man får dessa snart, e jävligt sugen på att läsa dom ;)
Nu ska jag fortsätta o kolla vidare!
Vi hörs kanske senare!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards