mosentattoo

Alla inlägg under december 2012

Av Måns - 20 december 2012 00:52

Hallå på er!

Idag har de inte hänt så värst mycket, mest varit irritera över det som händer i min fina stad..
Aja, hoppas detta får ett slut snart o skicka hem dom idioterna som brände svenska flaggan! De e en skam att dom ens får leva i Sverige!
Känner på mig att det kommer bli värre dom närmsta dagarna..
Aja innan det blir mer hat här så tror jag att ja säger godnatt haha!
Vi hörs!

Av Måns - 17 december 2012 12:13

Hallå!

Dålig update de senaste! Men har inte haft nån riktig ork..
I lördags va ja ute, skit skoj! Blev lämnad helt ensam menmen haha! Träffa nya goa människor, hoppas få träffa dessa igen!
Nu sitter ja o Ewe på gymmet o kör efter vår lilla "ledighet" haha..
Skriver mer sen!
Ha de gött

Av Måns - 13 december 2012 13:25

Hallå på er!

Vaknade för en stund sen o har precis käkat vörtbröd med julskinka till frukost!
Alla håller på me Lucia idag men ja säger glad 1312 på er!
(1.3.1.2=A.C.A.B=All cops are bastards)
Hoppas ni får en bra dag iallafall!
Senare kommer ett inlägg om hetsjakten på SD!
Ha de gött

Av Måns - 13 december 2012 00:16

Hejhej!

Ligger o kollar på Weeds just nu, blivit helt besatt av den serien nu.. Har precis tagit mina piller mot sömnsvårigheter nu så får se när dom börjar verka ;)
Va på Istället förut o chilla med goa människor!
Tiden går jävligt fort egentligen! Det känns som att de inte va allt för längesen ja va i Berlin.. eller Skottland.. eller nyår.. aa ni fattar grejen! Snart är vi där igen.. Står vid dörren för ett nytt år och har ingen aning om hur det kommer sluta.. Aja, 2013 måste ju ändå bli bättre än 2012! Visst, vissa stunder har varit bra men shit vad mycket djävulskap det har skett! Fy fan.. finns verkligen personer där ute som vet hur man fuckar upp någon totalt!
Japp, nu säger ja nog godnatt för min del!
Vi hörs imon!

Av Måns - 12 december 2012 09:40

Hallå!

Sitter på gymmet nu med bästa som kommer ta död på mig idag!
Lite roliga tankar som hon satt i när vi åkte hit.. Vilken frisör skulle man gått till om man var kändis och skulle fixa löshår? Den ni.. försök klura på den haha!
Aja får la sätta igång nu så hon inte skäller på mig ;)

Av Måns - 11 december 2012 23:59

"Kom sommarnätter under stjärnor kom, med ensamheter dagen om
och om du behöver den finns aldrig gryningen har sett hur kärlek vunnit.
Försvunnit och förlorat, och du lämnar de skrattande när du gått
och om du brydde dig säg inte till nån ge inte bort dig själv.

Jag har sett kärlek från båda sidor nu,
från och ge och ta och ändå ser jag bara kärleksillusioner
och nu minns jag jag förstår inte kärlek, inte det minsta."

Av Måns - 11 december 2012 23:59

Hallå!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gymma! Känns gött att ha kommit igång efter 2 veckors uppehåll!
Imon blir de gymmet igen med bästa, kör cross fit o mycket kondition!
Sen får vi se vad som händer på dagen, vet inte riktigt ännu..
Nu ska jag iallafall försöka sova, så vi hörs imon!
Ha de gött!

Av Måns - 11 december 2012 01:52

Hallå!

Har inte blivit något inlägg nu på ett tag, men de ska de bli ändring på!
Nu ska jag ta mig min sista cigg o sen ska jag sova!
Så vi hörs av imon!
Ha de gött!

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards