mosentattoo

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

I know!

Av Måns - 10 januari 2013 01:05

Hej på er!!


Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera.. Har inte riktigt haft orken, det har varit rätt mycket de senaste och runt nyår med tankar o så.. På nyår så tänker i alla fall jag igenom året som gått och när jag tänkte tillbaka på 2012 så blev det mest jobbiga tankar.. Har inte varit ett sånt jävla bra år så nu satsar vi på 2013!!


Idag var jag på möte med SYV och en lärare från plug-in. Plug-in är ett projekt i Sverige där de som hoppat av gymnasiet och inte har något slutbetyg ska få chansen att plugga in vissa kurser. Jag börjar nästa vecka! Är ändå rätt taggad på att börja plugga igen!


Iblande blir jag bara så trött på mig själv och nu är det ett stort sådant tillfälle! Jag vet inte om det bara är hjärnan som spelar mig ett spratt eller vad det är.. Kan inte säga vad det handlar om, de e en hemlis ;)

Nu återgår jag till det jag gör bäst nu för tiden! Fördriver tiden på natten med film och fifa!

Ha det gött!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måns - 8 januari 2013 20:07


Du säger att kärleken aldrig var till för digAtt du aldrig känt vinden högt över trädtoppen Säger att den delar sig vid kinden och blir hel igen bakom digOch varje moln är trasigtdu räknar allt sorgligt natten långoch hon du älskade en gång, och ...

Av Måns - 20 december 2012 00:52

Hallå på er! Idag har de inte hänt så värst mycket, mest varit irritera över det som händer i min fina stad.. Aja, hoppas detta får ett slut snart o skicka hem dom idioterna som brände svenska flaggan! De e en skam att dom ens får leva i Sverig...

Av Måns - 17 december 2012 12:13

Hallå! Dålig update de senaste! Men har inte haft nån riktig ork.. I lördags va ja ute, skit skoj! Blev lämnad helt ensam menmen haha! Träffa nya goa människor, hoppas få träffa dessa igen! Nu sitter ja o Ewe på gymmet o kör efter vår lilla "...

Av Måns - 13 december 2012 13:25

Hallå på er! Vaknade för en stund sen o har precis käkat vörtbröd med julskinka till frukost! Alla håller på me Lucia idag men ja säger glad 1312 på er! (1.3.1.2=A.C.A.B=All cops are bastards) Hoppas ni får en bra dag iallafall! Senare ko...

Av Måns - 13 december 2012 00:16

Hejhej! Ligger o kollar på Weeds just nu, blivit helt besatt av den serien nu.. Har precis tagit mina piller mot sömnsvårigheter nu så får se när dom börjar verka ;) Va på Istället förut o chilla med goa människor! Tiden går jävligt fort egen...

Presentation


Tjenare!
Mitt namn är Måns och jag är 19 år. Kolla gärna in min blogg om tatueringar och annat som händer i mitt liv!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards